1. Масове відкрите соціальне навчання
Організація мережевого колегіального навчання, проходження масових відкритих безкоштовних онлайн-курсів.
2. Розробка педагогічних методик основі аналізу даних
Все більше інструментів для точного відстеження успішності будуть впроваджуватися в повсякденну освіту. І це рятує як учителів, так і учнів від багатьох невдач.
3. Перевернутий клас
Так називається метод навчання, при якому вся теоретична та лекційна програма вивчається вдома, а в класі з учителем детально розбираються завдання та вправи по темі. Тобто все навпаки: лекції - вдома, а домашка - в класі.
4. BYOD
BYOD – «Принеси свій власний пристрій». Цей термін вперше стали використовувати в 2009 році як новий підхід до організації робочого місця співробітника, який використовує будь-який свій мобільний пристрій (планшет, смартфон, ноутбук) для доступу до інформаційних ресурсів.
5. Мета навчання
Метамова - це система, що використовує для опису системи (наприклад, лінгвістика). А метанавчання - це процес отримання знань, при якому само навчання піддається рефлексії. Тож учні все частіше задумуються про те, як вони навчаються, як слід вивчати краще і що для цього треба зробити.
6. Динамічне оцінювання
Оцінки при такому підході ставляться не за одиничне завдання, а за прогрес у вивченні предмета в цілому. Учня порівнюють не з класом, а з ним самим. І це дуже мотивує.
7. Святкове навчання
З найбільшим захопленням учні засвоюють нові знання не в школі, де процвітає рутина, а під час навчальних фестивалів та свят.
8. STORYTELLING (розповідання цікавих історій)
Щоб учні правильно зрозуміти нову тему, вона повинна бути, як мінімум, добре і логічно структурована, а, як максимум, ефектно подана. І першим, і другим займається сторітеллінг. З’являється все більше додатків і сервісів, які дозволяють пояснювати нову тему не тільки у вигляді лекцій та презентацій, але і у вигляді коміксів або SMS-повідомлень тощо.
9. Навчання, яке доволяє по-новому побачити світ
Щоб зацікавити учнів, їх потрібно здивувати. Найефективніший спосіб - наприклад, показати, які фізичні або хімічні процеси щодня відбуваються у нас на кухні.
10. Бріколаж
Бріколаж (від фр. bricolage) — термін, що позначає процес створення чогось із вже існуючих засобів і результат такої діяльності.Бріколаж у вихованні - це використання для навчання всього, що б не було, крім спеціально створеного інструментарію у вигляді навчальних посібників.
Джерело: Open Education Europa