ВІТАЮ ВАС НА СВОЄМУ БЛОЗІ !

Відомі люди - про математику ❞

Icon        Icon       Icon       Icon       Icon       Icon       Icon
Сьогодні

Розпочато обговорення програм базової школи

      13 лютого 2017 року стартувало онлайн обговорення навчальних програм для учнів 5-9 класів. 
У Міністерстві освіти наголошують, взяти участь в оновленні програм та запропонувати потрібні українській школі зміни зможе кожен бажаючий.  

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, міністерство зробить оновлення навчальних програм максимально відкрито як для професійних спільнот, так і для кожного зацікавленого громадянина.  «Зараз ми вже розпочали підготовку до реформи Нова українська школа, у перший клас якої діти підуть 2018 року. Однак школярі не можуть чекати, тому перші зміни ми повинні забезпечити вже нині», – сказала міністр. У МОН також зазначають, що одним з головних завдань, що стоїть перед оновленням програм базової школи – подивитись на чинні програми для 5-9 класів під кутом зору компетентнісного підходу, а також щодо їх відповідності віковим особливостям учнів. «Програми мають бути сформовані таким чином, щоб основні компетенції пронизували увесь зміст освіти і робили його прикладним до життя», - наголошують у Міносвіти. Планується, що формування компетентностей має забезпечити основна новація цьогорічного оновлення програм – впровадження наскрізних тем, які проходитимуть через основні предмети. Напрацюванням та визначенням наскрізних тем займатимуться робочі групи, до яких входять вчителі-практики, науковці та представники МОН. Натомість, на онлайн платформі учасники працюватимуть з існуючими програмами, підкреслюючи основні недоліки та пропонуючи структурні зміни. «Наприклад, наскрізною темою може бути «підприємливість і фінансова грамотність». Якщо така тема буде визначена, то, приміром, під час вивчення матеріалу з математики зміст завдань буде прив’язаний до наскрізної теми: пропонуватиметься сформувати родинний бюджет із використанням математичних знань, що вивчаються, запланувати фінансові витрати на проїзд тощо. Відповідні матеріали, що орієнтовані на формування компетентностей, у нас є. Протягом років незалежності міжнародні донори вкладали у нашу країну багато коштів, започатковувалися проекти, в рамках яких було створено якісні освітні матеріали. Як будуть сформульовані наскрізні теми – залежить від робочих груп, в першу чергу вони виходитимуть із наявних матеріалів», – роз’яснює лілія Гриневич. Загалом на обговорення виставлено 23 навчальні програми для 5-9 класів. За словами координатора проекту з оновлення програм Сергія Горбачова, єдиною умовою для внесення пропозицій та участі в обговореннях є дотримання дуже простих правил, суть яких можна сформулювати п’ятьма словами: пропозиції – по суті, обговорення – ввічливе. «Ми переконані, що реформа освіти має стати пріоритетом та надбанням усього українського суспільства. Саме тому ми робимо це обговорення максимально відкритим та запрошуємо усіх взяти у ньому активну участь», – наголосила Лілія Гриневич. https://www.ed-era.com/mon59/ 
Змінювати програми мають учителі-практики, - Гриневич 
Учителі-практики мають стати головною групою, яка пропонуватиме зміни до програм базової школи. Про це, під час своєї участі у конференції міні-EdCamp «Прогресивні зміни в початковій школі», сказала Лілія Гриневич. 

За словами міністра, Академія педагогічних наук втратила монополію на розробку навчальних програм. Саме тому ядром та агентами змін, від яких найбільше залежить успіх оновлення навчальних програм сьогодні та впровадження реформи Нова українська школа, повинні стати вчителі практики. 

«Це вчителі, які готові бути активними, які відвідують такі заходи як ця вчительська конференція і діляться досвідом один з одним. Ми дуже сподіваємося, що ви користуватиметеся відкритістю, яку зараз демонструє міністерство та братимете активну участь у реформуванні освіти»,- наголосила Лілія Гриневич. 

У рамках сесії питань-відповідей учасники дискусії обговорили й головні новації реформи Нової школи, що неможливі без прийняття закону «Про освіту». Зокрема, йшлося про трансформацію системи підвищення кваліфікації, завдяки якій вчителі зможуть зараховувати собі участь у тренінгах та інших професійних заходах як офіційне підвищення кваліфікації. 

У ході спілкування міністр освіти підкреслила, що у новому законі закладено принцип «гроші ходять за дитиною», коли певна кількість коштів на середню освіту буде закріплена і зможе бути направлена в тому числі у приватні школи, адже розвивати таку альтернативу державній освіті важливо – в такому середовищі створюються та плекаються новації. 

«Однак я завжди пам’ятатиму про 60% сільських шкіл в Україні, в яких навчається 1/3 дітей. Ці діти не отримують належного доступу до якісної освіти сьогодні. Тому головне завдання Нової української школи – дати відповідну якість освіти кожному українському школяру», - додала Лілія Гриневич.

• ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ •

 Мої вправи
IconIconIcon
• ч и с л о в а   п і р а м і д а •


Абак онлайн
Quick Calculations v2
Хто швидше обчислить?

Мульт-Лото


• ЛАНЦЮЖОК   АРИФМЕТИЧНИХ   ДІЙ •

ГРАНІТ   НАУКИ   ГРИЗТИ   ТУТ  
ß ß ß
Per aspera ad astra! — Через терни до зірок!