ВІТАЮ ВАС НА СВОЄМУ БЛОЗІ !

Відомі люди - про математику ❞

Icon        Icon       Icon       Icon       Icon       Icon       Icon
Сьогодні

ЦИФРОГРАМ

2022 рік

Результати тестування в Цифрограмі

Ваш загальний рівень знання: Високий С2
Ви набрали балів: 54/63
Результати тесту

Діаграма, яка візуально ілюструє ваші найсильніші компетентності
з 30-ти визначених у рамці цифрових компетентностей для громадян України.

  • Учитель у цифровому суспільстві - 15/15
  • Професійний розвиток - 11/12
  • Використання та аналіз цифрових ресурсів - 9/12
  • Навчання та оцінювання учнів - 12/15
  • Розвиток цифрової компетентності учнів - 7/9

  • Учитель у цифровому суспільстві
    Ви набрали балів: 15/15
    Рівень знань: Високий С2

    На високому рівні С2 Ви можете варіювати використання найбільш відповідних цифрових технологій для розширення власних можливостей та участі в житті суспільства як громадянина, брати участь в експертній діяльності цифрових сервісів і послуг, створенні цифрових ресурсів. Ви знаєте як залучити батьків та громадськість для ефективного використання цифрового освітнього середовища закладу. Ви можете навчати інших вчителів організації електронного навчання, створенню електронних навчальних курсів. Ви вмієте критично оцінювати достовірність та надійність джерел, а також даних та цифрового контенту. Ви розумієтеся на способах посилення безпеки онлайн-даних, вміє надати поради іншим про те, як це зробити. Ви можете брати участь у розробці стратегії захисту для різних комунікаційних мереж та електронних баз даних, тестування та виявлення і блокування загроз несанкціонованого доступу до даних, які використовуються в освітньому процесі, стратегії уникнення ризиків здоров’ю та загроз фізичному та психологічному благополуччю при використанні цифрових сервісів. Ви можете захистити себе та інших від небезпек у цифрових середовищах.

  • Цифрове суспільство - 3/3
  • Електронне урядування - 3/3
  • Електронна школа - 3/3
  • Електронне навчання - 3/3
  • Безпека в цифровому суспільстві - 3/3
  • Професійний розвиток
    Ви набрали балів: 11/12
    Рівень знань: Високий С2

    На високому рівні С2 Ви використовуєте цифрові сервіси, щоб зробити освітні послуги доступнішими для учнів і/або батьків; цифрові спільноти для спільної роботи з колегами з інноваційної педагогічної практики. Ви можете оцінити та обговорити з колегами політику і практику використання цифрових засобів, розробки інноваційних методів. Ви берете активну участь в онлайн-навчанні інших та сприяєте його поліпшенню, використовуєте цифрові сервіси для консультування колег. Ви можете бути рушійною силою інновацій та якісних змін у вашому закладі освіти.

  • Професійна комунікація - 3/3
  • Професійна співпраця - 3/3
  • Рефлексія розвитку цифрової компетентності - 2/3
  • Неперервний професійний розвиток - 3/3
  • Використання та аналіз цифрових ресурсів
    Ви набрали балів: 9/12
    Рівень знань: Високий С1

    На високому рівні С1 ви можете самостійно і спільно з колегами створювати освітні цифрові ресурси, змінювати їх, вмієте компілювати комплексні цифрові освітні ресурси та робити їх доступними для учнів і вчителів, застосовувати різні способи створення і редагування цифрового контенту відповідно до контексту навчання. Ви вмієте оцінювати та добирати цифрові ресурси на основі розширених критеріїв, оцінювати достовірність даних, здійснювати перевірку на точність, неупередженість. Ви знаєте, як забезпечити дотримання ліцензійних умов при використання ресурсів, які публікуються в інтернеті, застосовуєте ліцензії до ресурсів, які публікуєте в інтернеті. Окрім допомоги іншим, ви можете застосовувати різні цифрові інструменти та технології для створення знань та інновацій, процесів і продуктів. Продовжуйте поповнювати та вдосконалювати свій цифровий інструментарій та педагогічні стратегії.

  • Добір цифрових ресурсів - 2/3
  • Створення та модифікація цифрових освітніх ресурсів - 2/3
  • Управління та спільне використання цифрових освітніх ресурсів - 3/3
  • Захист цифрових ресурсів - 2/3
  • Навчання та оцінювання учнів
    Ви набрали балів: 12/15
    Рівень знань: Високий С1

    На високому рівні С1 ви володієте цілим набором цифрових стратегій і знаєте, як вибрати найбільш необхідну з них для тієї чи іншої ситуації, ви можете коригувати та адаптувати цифрові технологій для забезпечення ефективного моніторингу й управління освітнім процесом, розробляти нові форми і методи підтримки учнів за допомогою цифрових сервісів. Ви постійно оцінюєте ефективність впливу цифрових засобів на забезпечення якості навчання. Ви вмієте створювати та використовувати електронні навчальні курси або модулі. Ви активно використовуєте цифрові освітні середовища для співпраці учнів при створенні нових знань та само- і взаємооцінюванні, обґрунтовано обираєте, проєктуєте, впроваджуєте й організовуєте використання цифрових сервісів для організації ефективної співпраці учнів, рефлексії, саморегулювання і взаємного навчання, проєктуєте співпрацю з учнями і/або батьками, можете побудувати індивідуальну освітню траєкторію учня та враховувати переваги за допомогою відповідних цифрових ресурсів та сервісів. Ви аналізуєте ефективність використання цифрових технологій та сервісів, що сприяють диференціації й індивідуалізації навчання, обґрунтовано добираєте, створюєте і адаптуєте цифрові інструменти відповідно до потреб учнів, у тому числі інклюзивного навчання. Ви постійно розвиваєте свої практичні навички, завжди в курсі нововведень, регулярно обмінюєтеся досвідом з експертами, і завжди готові допомогти колегам - навчити їх користуватись цифровими технологіями в освітньому процесі. Ви сформували послідовний і комплексний підхід у застосуванні цифрових технологій в педагогічній практиці.

  • Організація та управління освітнім процесом учнів - 2/3
  • Інтерактивне та активне навчання учнів. Організація співпраці учнів - 3/3
  • Індивідуалізація навчання та диференціація - 2/3
  • Інклюзивне навчання - 3/3
  • Аналіз та інтерпретація цифрових даних. Забезпечення зворотного зв'язку і оцінювання учнів. Організація самоконтролю учнів - 2/3
  • Розвиток цифрової компетентності учнів
    Ви набрали балів: 7/9
    Рівень знань: Високий С1

    На високому рівні С1 ви можете виявляти технічні проблеми під час роботи пристроїв та при використанні цифрових середовищ. застосовувати різні шляхи для їх вирішення. Ви легко реагуєте на появу нових типів комп’ютерних та мобільних пристроїв, вмієте встановлювати, оновлювати та налаштовувати програмне забезпечення основних поширених комп’ютерних та мобільних пристроїв, легко опановуєте нові застосунки та нове прикладне програмне забезпечення. Ви можете залучати учнів до пошуку різних технологічних рішень проблем, вивчення їх переваг та недоліків, навчати учнів гнучко й ефективно використовувати різноманітні стратегії вирішення проблем і обґрунтовано обирати оптимальні рішення, допомагаєте учням оцінити, які наслідки матимуть обрані рішення проблем для цифрового середовища, спільнот, себе. Ви розвиваєте в учнів відповідальність і навички безпечного використання цифрових сервісів, даєте змогу учням оцінювати ризики й загрози в цифровому середовищі. Ви використовуєте педагогічні технології для сприяння підвищення інформаційної та медіаграмотності учнів, спонукаєте їх створювати власні стратегії пошуку даних в цифровому освітньому середовищі. Застосовуйте різні педагогічні технології для формування в учнів стійких переконань щодо необхідності використовувати декілька інформаційних джерел, виробляти власну аргументовану позицію на основі критичного аналізу даних.

  • Інформаційна та медіаграмотність - 2/3
  • Відповідальне використання цифрових технологій та сервісів - 2/3
  • Вирішення проблем за допомогою цифрових технологій та сервісів - 3/3
  • 2020 рік

    Результати тестування в Цифрограмі 

    Ваш загальний рівень знання: Середній В2
    Ви набрали балів: 79/111

    Результати тесту

    Діаграма, яка візуально ілюструє ваші найсильніші компетентності
    з 30-ти визначених у рамці цифрових компетентностей для громадян України.

    Основи комп'ютерної грамотності

    Ви набрали балів: 14/15
    Рівень знань: Високий С2

    На високому рівні С2, відповідно до власних потреб та потреб інших людей, а також у складних контекстах ви можете використовувати, в тому числі, налаштувати комп’ютерні та мобільні пристрої для вирішення нестандартних проблем. Ви можете встановлювати, налаштовувати та використовувати системне програмне забезпечення, встановлювати, налаштовувати та активно використовувати нові застосунки. Можете навчати інших користуватись комп’ютерними пристроями та інтернетом.

    • Використання комп'ютерних та мобільних пристроїв - 3/3
    • Використання базового програмного забезпечення - 3/3
    • Використання застосунків та прикладного програмного забезпечення - 2/3
    • Використання інтернету та онлайн застосунків - 3/3
    • Управління цифровою ідентичністю - 3/3

    Інформаційна грамотність,
    уміння працювати з даними

    Ви набрали балів: 11/15
    Рівень знань: Середній В2

    На середньому рівні В2 для вирішення чітко окреслених проблем ви можете незалежно від інших визначати власні інформаційні потреби, організувати пошук даних, інформації та контенту в цифрових середовищах; намагаєтесь визначати особисті стратегії пошуку інформації. Ви можете самостійно аналізувати достовірності джерел інформації в інтернеті, але не завжди це робите. Намагаєтесь самостійно інтерпретувати та оцінювати дані, інформацію в інтернеті, вже можете розрізняти явні маніпуляційні техніки та пропаганду в інтернеті. Вмієте накопичувати цифровий контент. Вам ще треба навчитись краще організовувати інформацію та дані для їх легкого зберігання на власних пристроях, або на зовнішніх носіях інформації. Намагайтесь частіше вибирати різноманітні цифрові технології та засоби для реалізації власних запитів і потреб, для самореалізації та саморозвитку.

    • Перегляд, пошук і фільтрація даних, інформації та цифрового контенту - 3/3
    • Критичне оцінювання та інтерпретація даних, інформації та цифрового контенту, перевірка надійності джерел та інформації - 2/3
    • Управління даними, інформацією та цифровим контентом - 3/3
    • Реалізація власних запитів та потреб за допомогою цифрових технологій - 2/3

    Створення цифрового контенту

    Ви набрали балів: 12/21
    Рівень знань: Середній В2

    На середньому рівні В2 ви, незалежно від інших, відповідно до власних потреб та для вирішення чітко визначених проблем, можете модифікувати, вдосконалювати, інтегрувати елементи нового контенту та інформації для створення чогось нового та оригінального. Ви усвідомлюєте правила авторського права та ліцензій, які застосовуються до даних, цифрової інформації та контенту. Розрізняєте цифрові інструменти та технології, які можна використовувати для створення знань та інновацій, процесів і продуктів

    • Розробка цифрового контенту - 2/3
    • Редагування та інтеграція цифрового контенту - 1/3
    • Авторське право і ліцензії - 3/3
    • Первинні навички програмування - 4/6
    • Творче використання цифрових технологій - 2/6

    Комунікація та взаємодія у цифровому суспільстві

    Ви набрали балів: 12/15
    Рівень знань: Високий С1

    На високому рівні С1, окрім допомоги іншим, ви можете використовувати найбільш відповідні засоби цифрового спілкування для заданого контексту, поширювати та обмінюватися даними, інформацією та цифровим контентом за допомогою різноманітних цифрових інструментів; показувати іншим, як поширювати й обмінюватись інформацією та контентом за допомогою цифрових технологій. Можете запропонувати різні цифрові засоби та технології для процесів співпраці онлайн, різноманітні цифрові послуги для участі в житті суспільства. Ви добре обізнані щодо норм поведінки та мережевого етикету, вмієте застосовувати різні стратегії комунікації в цифрових середовищах, адаптованих до конкретних аудиторій, усвідомлюєте різні аспекти культурної та вікової різноманітності в цифрових середовищах.

    • Взаємодія за допомогою цифрових технологій - 2/3
    • Поширення та обмін даними за допомогою цифрових технологій - 2/3
    • Співпраця за допомогою цифрових технологій - 3/3
    • Реалізація громадянської позиції за допомогою цифрових технологій, цифрове громадянство. Використання Е-послуг, Е-підпис - 3/3
    • Відповідальність. Правові та етичні норми. Мережевий етикет - 2/3

    Безпека в цифровому середовищі

    Ви набрали балів: 17/24
    Рівень знань: Середній В2

    На середньому рівні В2 ви можете, відповідно до власних потреб та вирішення чітко визначених і нестандартних проблем, визначати способи захисту власних пристроїв, цифрового контенту, персональних даних. Диференціювати ризики та загрози в цифрових середовищах, вибирати заходи безпеки та політики конфіденційності. Ви можете вибрати способи захисту себе від можливих проявів шахрайства та зловживань у цифрових середовищах; обговорювати цифрові технології для захисту прав споживача; пояснювати способи уникнення ризиків і загроз для фізичного та психологічного здоров’я під час використання цифрових технологій. Ви можете свідомо вибирати способи захисту себе від можливих небезпек у цифрових середовищах.

    • Захист пристроїв та безпечне підключення до мережі інтернет - 4/6
    • Захист персональних даних та приватності. Безпека в інтернеті - 5/6
    • Захист особистих прав споживача від шахрайства і зловживань - 1/3
    • Захист здоров'я і благополуччя - 4/6
    • Захист навколишнього середовища - 3/3

    Розв'язання проблем у цифровому середовищі та навчання впродовж життя

    Ви набрали балів: 13/21
    Рівень знань: Середній В2

    На середньому рівні В2, незалежно від інших, ви можете розрізняти технічні проблеми під час роботи пристроїв та в цифрових середовищах, можете вибирати рішення для їх вирішення, можете знаходити способи регулювання та налаштування цифрових середовищ під власні потреби. Ви знаєте, що потрібно розвивати у власній цифровій компетентності, можете порадити іншим стосовно розвитку їхньої цифрової компетентності; можете підказати іншим, як бути в курсі цифрової еволюції, де і як дізнаватись про нові технологічні рішення.

    • Розв'язання технічних проблем - 1/3
    • Визначення потреб та їх технологічне вирішення - 3/3
    • Самооцінка рівня власної цифрової компетентності. Виявлення та усунення прогалин - 2/6
    • Вирішення життєвих проблем за допомогою цифрових технологій - 6/6
    • Навчання впродовж життя. Професійний саморозвиток у цифровому середовищі - 1/3

    • ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ •

     Мої вправи
    IconIconIcon
    • ч и с л о в а   п і р а м і д а •


    Абак онлайн
    Quick Calculations v2
    Хто швидше обчислить?

    Мульт-Лото


    • ЛАНЦЮЖОК   АРИФМЕТИЧНИХ   ДІЙ •

    ГРАНІТ   НАУКИ   ГРИЗТИ   ТУТ  
    ß ß ß
    Per aspera ad astra! — Через терни до зірок!