vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Вчитель: | ||||||
Дата: | ||||||
Клас: | Урок № | |||||
Тема уроку | ||||||
Освітньо - виховні завдання теми | створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність | |||||
Тип уроку | урок засвоєння нових знань урок формування вмінь і навичок урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці урок узагальнення та систематизації знань урок контролю і корекції знань, умінь і навичок урок оцінювання навчальних досягнень урок повторення комбінований урок нестандартний урок інтерактивний урок | |||||
М е т а у р о к у | навчальна | дати учням поняття про… сформувати навички… вдосконалювати вміння учнів... перевірити рівень знань, умінь і навичок… закріпити знання учнів про… проаналізувати результати… | ||||
розвиваюча | розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація; розвивати мовну, зорову і слухову пам’ять; підвищувати стилістичну культуру мовлення; розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву; розвивати вміння і навички правильного користування IKT; розвивати в учнів увагу, спостережливість, загальну обізнаність; розвивати творчі здібності учнів; вміння оцінювати отриманий результат та аналізувати його; вміння застосовувати знання, отримані на уроці в ситуаціях повсякденного життя, чітко та зрозуміло висловлювати власну думку, робити ґрунтовні висновки | |||||
виховна | виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу; виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища; виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість; виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей; виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати; виховувати уважність при вивченні нового матеріалу, охайність при оформленні записів в робочому зошиті, ввічливість та уважність у спілкуванні з учителем та однокласниками; вміння плідно співпрацювати з однокласниками для досягнення мети; виваженість у своїх твердженнях та цікавість до отримання нових знань; привчати учнів дотримуватись правил техніки безпеки під час користування навчальним приладдям | |||||
Міжпредметні зв’язки | ||||||
Обладнання | підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках,контрольні запитання,інструменти | |||||
Методи навчання | Інформаційно- рецептивний | Репродуктивний | Проблемно- пошуковий | Навчально – дослідницький | ||
Форми навчання | розповідь-пояснення, лекція, опис, бесіда, інструктаж, повідомлення учнів, робота з підручником, ілюстрація, демонстрація наочних посібників, ТЗН | словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком | проблемний виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного питання, розв’язаня проблеми і проблемних завдань), евристична бесіда | самостійна творча (дослід- ницька)робота учнів на здобуття та розширення знань | ||
Прийоми навчання | виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, прийоми запам’ятовування, одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота з додатковим матеріалом | подання матеріалу в готовому вигляді, контроль, самоконтроль, конкретизація і закріплення вже набутих знань | постанова взаємозв’язаних проблемних запитань,здобуття нових знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та мислення, різноманітна самостійна робота учнів | активізація уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі самостійної роботи учнів, формування висновків, пізнання закономірності | ||
Демонстрації | ||||||
Хід уроку | ||||||
№ п/п | Основний зміст роботи з учнями класу | Форми роботи з класом | ||||
1 | Організаційний момент | перевірка присутності учнів класу та готовності присутніх учнів до проведення уроку, визначення чергових учнів, перевірка готовності кабінету до проведення уроку | ||||
2 | Підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу | формулювання мети і завдань уроку, постановка навчальної проблеми, мотивація навчальної діяльності | ||||
3 | Актуалізація опорних знань, способів дій, чуттєвого досвіду | перевірка домашнього завдання, опитування учнівського колективу, короткий огляд вивченого раніше матеріалу, встановлення логічних зв’язків між попереднім матеріалом та матеріалом поточного уроку, вибіркове опитування учнів, розповідь вчителя з елементами діалогічного спілкування з учнями | ||||
4 | Формування нових знань і способів дій | |||||
Засвоєння нового матеріалу | ||||||
Закріплення нового матеріалу | ||||||
Застосування нового матеріалу, закріплення знань і способів дій | ||||||
5 | Підсумок уроку | заключне слово вчителя, огляд матеріалу, опрацьованого протягом уроку, оцінювання роботи учнів протягом уроку та виставлення оцінок до журналу та учнівських щоденників. Монологічне спілкування вчителя з учнівським колективом | ||||
6 | Завдання додому та інструктаж про виконання | Д/з записується на дошці | ||||